woensdag 1 september 2010

Stashbusting report augustus

En vandaag is het alweer 1 september, alweer een maand voorbij (wat gaat de tijd toch snel, bla bla bla), dus is het weer tijd voor een 'stashbusting report'. Na een quiltloze periode door al het geklus en wat opstartproblemen, ben ik deze maand weer langzaam op gang aan het komen op quiltgebied. Ik heb twee abstract challenge quiltjes gemaakt en een derde is in de maak, daar heb ik net de ondergrond van bij elkaar gemozaiekt:


Verder is mijn 'verhuizing'  voor de uitdaging op het tegenzomen van de bies (wat ik in de bus van en naar mijn werk in Utrecht doe) ook klaar. En ik heb wat stof weggegeven. Dit allemaal bij elkaar kom ik op het volgende:

Stof gekocht/gekregen in augustus: 0 meter

Stof gebruikt in augustus: 2,4 meter

Stof gekocht/gekregen in 2010: 57,0 meter
Stof gebruikt in 2010: 39,6 meter
'Stash gebust' in 2010: - 17,5 meter

Today it is already the first of septembre, a new month again (time goes fast, blah, blah, blah), so it is time for a  'stashbusting report'. After a quiltless period because of all the redecorating and some restart problems, this month I am getting up to speed ever so slowly. I made two twee abstract challenge quiltlets and a third one is in the making, I just put down the background. My moving quil for 'de uitdaging' is almost ready, I just need to handsew the binding down (which I will do traveling to and from work by bus). And I have given away some fabric,  which makes:

Fabric in august: 0 yards

Fabric out august: 2.6 yards

Fabric in 2010: 62.4 yards
Fabric out 2010: 43.3 yards
Amount busted 2010: -19.1 yards

1 opmerking:

hannie zei

Je komt al weer aardig op gang Margeeth! Ik houd zelf nooit bij hoeveel stof ik gebruik. Maar dat is ook niet gering dacht ik? Of tellen alleen de stoffen die je zelf verft?