zaterdag 25 september 2010

Deuren in Gorinchem

Toen ik eergisteren de collage van Engelse deuren aan het maken was, vond ik het eigenlijk best wel suf dat ik helemaal naar Engeland moest voor een paar foto's van bijzondere deuren. Om de één of andere reden is in het buitenland alles bijzonder, zelfs gewone voordeuren, maar wat als ik nu eens met een 'toeristisch oog' door Gorinchem zou fietsen? Het was mooi weer, dus dat heb ik gedaan en binnen drie kwartier had ik deze deuren gevonden (onze eigen deur zit er ook bij).


The day before yesterday, when I was making my English doors collage, I wondered why I had to travel all the way to England, just to take some pictures of doors. When away from home you look at things in a different way, but what would happen if I just looked at doors in Gorinchem (where I live) in the same way. The weather was good, so I did, less than an hour yielded this collection of doors (our door is in it too).

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Leuk he, dat je opeens met andere ogen in je eigen omgeving gaat kijken. Ik ben ook gek op deuren, maar eerlijk gezegd kijk ik daar in de vakanties veel meer naar dan daarbuiten. Ik heb ooit voor de fibermail ook leuke deuren gemaakt. Ben benieuwd wat het gaat worden.
gr. Marjolijn

Nienke zei

Wat een leuke inspiratie voor een quilt, ben benieuwd wat er uit komt!