maandag 4 januari 2010

Dear Jane en een kaart van Wil

Nu de sterrentop in elkaar zit, vond ik dat het weer eens tijd werd voor Dear Jane. Dit is blokje J-9 "Maury High School". Appliceren is toch echt niet mijn ding.
I thought it was time for a little block of the Dear Jane quilt. This is block J-9; Maury High School". Application is not my strongest point.
.

.
Deze AMC (of fiberkaart) kreeg ik van Wil. Ik heb hem geruild voor één van mijn tulpenkaarten. In het echt is hij natuurlijk weer veel mooier dan op de foto.
This AMC (or fibercard) was sent to me by Wil. I traded it for one of my tulip AMC's. In real life it looks even more beautifull.
.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Appliceren kan zeker lastig zijn, maar toch is het je goed gelukt! Nu weer op weg naar de volgende grote quilt! Succes!