zondag 24 januari 2010

Toen ik vanmorgen wakker werd, zag onze tuin er zo uit:
.
.
In het noorden van het land lachen ze hier waarschijnlijk om, maar op de tuintafel lag een mooi laagje van een cm of drie die ik er heb afgeschept en gelijk nuttig heb gebruikt:
.
.
When I woke up this morning there was a light dusting of snow in the garden. People who live in places which get a lot of snow each year probably laugh about this, but I jumped to the occasion, scooped up the nice layer that was on our garden table and managed to fill six little containers with snow for snowdyeing.

4 opmerkingen:

Marion zei

Hoezo geen stof meer verven, hier ligt nu ook sneeuw. Ik wil het ook een keer uitproberen, maar dan moet ik wel stof hebben. Je lapjes worden best mooi.

conny's quilts en creaties zei

Heerlijk toch dat je weer even kon sneeuwverven vandaag!!! En ik lach er niet om hoor, behalve wat laatste bulten zijn we de sneeuw hier in het noorden bijna kwijt...en dat vind ik wel best.

Handige Handjes zei

Toch nog een onverwachte herkansing om te sneeuwverven.....hoewel ik het niet echt erg vond dat alle sneeuw al weg was.....

Hetty zei

Hoi Margeeth,

Mijn sneeuverf resultaten laat ik morgen zien op mijn web-log. Maar intussen zijn ze natuurlijk al klaar. Het valt me op dat de kleuren wel vaag worden. Met het ijsverven blijven ze pittiger. Toch ziet het er verrassend uit.
Heb jij nog een bepaalde manier van vouwen of frommelen van de lapjes?
Ik had ze lasjes in de potten gelegd, zodat ik geen vergiet nodig had om het eventuele verfwater erdoor te laten lopen.

Groetjes Hetty