vrijdag 3 december 2010

WC rolletjes

Het beginnetje had ik al laten zien en dit is het geworden:



Toen het eenmaal duidelijk was wat het werd kon ik het hier niet meer laten zien, want je weet nooit wie er meekijkt, maar aangezien we het vanmiddag vieren en de ontvanger van deze slang op dit moment op school zit en daarna gelijk onderweg hierheen is, kan het nu wel.

This snake made of toiletrolls is living in my painted madarin crate. This afternoon it will go to its new owner, who will receive it as a 'Sinterklaas' gift.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Wat is ie leuk geworden zeg! Als dat geen succesnummer is weet ik het niet meer. Het was nog best veel werk denk ik? Fijne middag!

Jantine zei

Wat een leuke surprise! Bedenken wat je moet maken vind ik altijd het allermoeilijkste!