vrijdag 17 december 2010

Passing through

Blokje K-5 van Dear Jane, Passing through (ergens doorheen rijden):


Over ergens doorheen rijden gesproken, gisteravond is het weer gaan sneeuwen. Je zou zeggen dat ik daar blij mee zou zijn, want nu kan ik weer sneeuwverven en dat ben ik ook wel (een beetje), maar ik moet ook wel eens weg en dan vind ik die sneeuw maar eng en gevaarlijk. Ik ben afhankelijk van fiets en bus, de fiets is maar een akelig geglibber en met de bus mag je blij zijn als je alleen maar in de file komt te staan en heelhuids aankomt....
Het blokje vond ik weer een leukerd. In de originele quilt zijn de wiebertjes volgens mij geappliceerd op een enkel lapje achtergrondstof, ik heb er een paperpiecingpatroontje van gemaakt (wordt het tenminste netjes).

This is block K-5 of Dear Jane, passing through. Speaking of which, it has started snowing again yesterday evening. You could think I would be glad because I can snowdye again, of course I am (a little) but I do have to live the house now and then and then the snow is annoying and dangerous. I am depending on my bike and public transport and that is just no fun when it snows.
I liketd making the blog. In the original quilt the diamond shapes are appliqued, I turned this block into a paperpiecing pattern.

Geen opmerkingen: