dinsdag 23 oktober 2007

Fiberdag challenge

Zaterdag heb ik een foto geplaatst van het pakketje waarmee ik een kaart moest maken. We mochten er nog materialen van onszelf bij doen, maar omdat in mijn pakketje ook een paar kleine lapjes zaten heb ik er voor gekozen om echt alleen maar de inhoud van het pakketje te gebruiken (behalve dan de vulling, stof voor de achterkant en karton ter versteviging, dat is wel van mezelf) en het ontwerp van de kaart eigenlijk min of meer uit deze spulletjes te laten voortkomen.

Dit is hem geworden:
Interessant, als ik die spulletjes niet had gekregen, dan had ik dus nooit zo'n kaart als deze gemaakt.

Last saturday I posted a picture of the package of things I had to make a fibercard with. Above is a picture of the card I made. Apart from batting and backing I have used only the things that was in the package and let them dictate the design of the card. Interesting, I wouldn't have made this card if I hadn't had that package.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ooh, wat weer enel en leuk istie geworden, achtergrond is geweven ??

Anoniem zei

jeetje, typ dan niet !! ik bedoelde snel ...........
het geverfde lapje wat ik van je gekregen heb, ga ik ws gebruiken in het volgende NB-blok ...

Margeeth zei

Ben benieuwd, maar je zet vast wel weer een foto op je blog (als je je digi weer terug hebt).