dinsdag 14 april 2009

Guiding star


Omdat ik op dit moment heel druk ben met allemaal dingen die ik nog niet kan/mag/wil laten zien, maar weer eens een sterretje voor mijn blauwe sterrenquilt. Guiding star, oftewel de poolster. Wat ik al wel kan vertellen is dat ik inmiddels een quilt van bijna 1 bij 1 meter op de bies na klaar heb én een top heb gemaakt van 60 bij 95 cm, twee grotere quilts dan ik in een hele tijd gemaakt heb dus.

Because I am really busy right now with things I cannot/am not allowed to/ don't want to show you yet, just another star for my blue star quilt, guiding star. I can tell you that I have almost finished one quilt of almost one square metre and finished a top of 60 x 95 cm, much bigger than I have done in a long time.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel spannend allemaal hé. Zo zit ik er ook mee! Maar een ster af en toe is ook leuk. Zijn er ondertussen ook al een aardige parij? Leuk, die verwijzing naar Art Quilts Around the world! Daar kunnen we jou bijdrage zeker ook binnenkort verwachten?

Mary zei

helaas, dat je het nog niet kan laten zien, maar je mag jezelf een schouderklopje geven !!