vrijdag 18 juli 2008

Oranje-rode LQOL

Na al dat gedenk voor Artfor12 en de Uitdaging, was het weer eens tijd voor een werkje waarmee ik gewoon kan beginnen.

Van de stofjes die ik kreeg van Liesbeth ben ik een droomdekentje aan het maken. Met wat restjes daarvan heb ik deze 'little quilt of love' gemaakt:
Morgen ga ik naar de tentoonstelling van deze drie dames: Laura Liebenberg van Trapsuutjes, Annette Jeukens en Jacqueline de Jong in museum Koloniehof in Frederiksoord. Liesbeth zamelt ook quiltjes in voor een ziekenhuis in het noorden van het land, dus dan kan ik het quiltje gelijk afgeven.
Op de tentoonstelling zijn morgen inloopworkshops dus ik denk dat ik mij wel zal vermaken morgen. Ik las dat er ook ATC's geruild kunnen worden, dus daarvan neem ik er ook maar een paar mee.
.
This little quilt of love I made using leftovers.
Tomorrow I will go to the exhibition of Laura Liebenberg van Trapsuutjes, Annette Jeukens en Jacqueline de Jong in museum Koloniehof in Frederiksoord. There will be walk in workshops and opportunity to trade ATCs so I think my day will be full tomorrow.

Geen opmerkingen: