zaterdag 5 juli 2008

Geverfde lapjes, een sterretje van Caroline en wil Sifra een huisdier?

Deze lapjes zijn geverfd met mengsels (3:1, 1:1 en 1:3) van helder rood en turkoois.

Het blauwe sterretje kreeg ik van Caroline, van de blok van de maandclub.

Gisteravond zat ik lekker voor de tv te handwerken toen ik een verdachte donkere plek zag, half achter een kastje, het leek wel alsof er een pootje aanzat, met teentjes.... Dus ik heb het kastje een klein stukje van de muur geschoven en inderdaad, het was een pootje met teentjes en dat pootje zat vast aan een pad. Ik heb hem opgepakt en op mijn hand gezet. DH vroeg wat het was dus ik liet het aan hem zien, maar dat vond hij (DH, niet de pad, die zat gewoon stil op mijn hand) maar niks. Dus toen heb ik hem maar buiten losgelaten. Een tijdje daarna kwam Sifra naar beneden en begon te zoeken in de hoek waar die pad had gezeten. Weten we ook gelijk hoe die pad naar binnen was gekomen, zou ze een huisdier willen?

These fabrics are dyed with mixtures (3:1, 1:1 and 1:3) of bright red and turqoise blue. The star was sent to me by Caroline, of the block of the month club.

Yesterday we were just sitting in the livingroom and I saw a suspisious dark spot behind a cabinet, it looked like it had toes. Turned out it did, it was a toad (?). I picked it up and it sat on my hand, so I showed it to DH, who started yelling, put it outside, put it outside.... Then the cat came down and started searching the corner where I found the toad, so it was quite clear how it had gotten inside in the first place....

Geen opmerkingen: