zondag 22 juni 2008

Leuke post

Deze week bracht de post twee leuke verrassingen.

Deze ATC's kreeg ik van Ellen:

Het zijn de eerste twee ATC's die ze maakte, kijk maar, staat achterop:
dus ik voel me gevleid dat ik ze heb gekregen. Het rode glimmende materiaal intrigeert me, lijken wel papiertjes van kersenbonbons????

En van Liesbeth uit Frederiksoord kreeg ik een pakketje met lapjes om little quilts of love van te maken. Met twee ervan (de roze en de flower fairies in het midden) maakte ik dit quiltje:

(Liesbeth is de eigenaresse van de quiltwinkel in Frederiksoord, in de maand juli hebben ze daar een hele leuke tentoonstelling met werk van Laura Liebenberg van Trapsuutjes, Annette Jeukens en Jacqueline de Jong, wel een eind weg maar ik wil toch proberen te gaan).
.
This week the mailman brought me two surprises. Two beautifull ATCs from Ellen, the first two she made (so I feel really honoured to receive them) and a parcel with fabrics from Liesbeth to make little quilts of love. Two of the fabrics in the little quilt of love in the picture are from this parcel.
Thank you, Liesbeth and Ellen.

Geen opmerkingen: