zaterdag 25 mei 2013

Zwanger opvangkatje Isis

Sinds vanmiddag hebben wij een nieuwe opvangpoes: Bastet Isis. Bastet Isis was toen ze zes weken zwanger was in een doosje gedumpt op een parkeerplaats. Ze heeft eerst elf dagen bij een ander gastgezin gezeten maar daar ging het helemaal niet met de andere katten, ze werd er helemaal nerveus van en ging naast de bak poepen. Die mevrouw kon dat allemaal niet goed aan, dus daarom had ze gevraagd of er misschien een ander gastgezin was waar Bastet Isis heen kon. Dus nu zit ze bij ons.



We hebben haar nu nog even in een bench, zodat ze tot rust kan komen en weer kan leren dat ze in de bak moet poepen. Ik ga er wel veel bij zitten om te knuffelen, dat vindt ze erg fijn, dan gaat ze helemaal spinnen en met haar voetjes trappelen. Ik heb net mijn hand op haar buik gehad en voel al beweging. Ik kan haar ook optillen, kon gelijk al bij die mevrouw.  Voor mijn man is ze een beetje bang. Die mevrouw is gescheiden en daar kwamen geen mannen over de vloer dus dit was de eerste keer dat we dit merkten.

2 opmerkingen:

Unknown zei

Oh wat goed van je!

Groetjes Anita

Hannie de Beer zei

Heel bijzonder , en wat is ze mooi!
Weer spannend voor jullie!