zaterdag 15 september 2012

Fields of Honour II


Dit is mijn quilt Fields of Honour II. Hij was geselecteerd voor de tentoonstelling van Ricky Timms, waar ik echt heel trots op was, maar waar hij helaas niet heeft kunnen hangen omdat hij een paar weken vermist is geweest in de post. Gelukkig is hij weer terecht gekomen, dubbel gelukkig eigenlijk want toen ik nog dacht dat hij alleen maar te laat was, had ik hem ook al opgegeven voor de artquilts bij de algemene tentoonstelling van het quiltersgilde. Daar was hij voor aangenomen, en daar hoef je je quilts niet per post heen te sturen, dus hing hij vorige week in Deventer.
Jammer genoeg mag je van het quiltersgilde geen foto's van quilts op de tentoonstelling laten zien, dus ik kan alleen mijn eigen quilt laten zien.

Hij is helemaal gemaakt van mijn eigen handgeverfde stoffen, machinaal gepatcht en gequilt en  is een 'echte' quilt, dus met een voorkant, achterkant van stof en een tussenvulling.

Voor degenen die ook in Deventer geweest zijn en zich misschien afvroegen wat "Honair" betekent: helemaal niets, ik zal wel niet duidelijk genoeg hebben geschreven want het moest gewoon Honour zijn (eer dus).

1 opmerking:

Janny zei

Schitterend, Margeeth! Wat zal jij blij geweest zijn toen hij weer terecht was. Helaas vond ik Deventer iets te ver weg, misschien dat er na de tentoonstelling wel foto's geplaatst mogen worden?