donderdag 15 december 2011

Zomaar in het wilde weg

Men neme:

Twee zelfgeverfde en gestempelde lapjes:

en een gekocht lichtblauw lapje.

De zelfgeverfde lapjes leg je op elkaar en snij je schuin door, dan zet je ze om en om aan elkaar met een reep van 1 cm van de blauwe stof ertussen, vervolgens snij je ze weer samen door en zet ze weer om elkaar en dat herhaal je nog een aantal keer (waarbij je ergens halverwege er eentje op zijn kop legt, zodat het eigenlijk niet meer helemaal klopt) en dan krijg je dus dit:

Vind het best wel leuk, zit nu alleen even te bedenken wat ik er mee moet. Zat te denken om er in ieder geval een dagboekquiltje van te maken (want daarmee loop ik ook echt schandalig achter), maar omdat ik ergens halverweg iets verkeerd heb gedaan is het effect een beetje weg. Ik kan ze ook gewoon aan elkaar zetten en er een boekomslag van maken.

I just did some mindless sewing, I took two fabrics, stacked them on top on each other, cut them and sew them back together switched with a strip of light blue fabric between. After repeating this a few time, I got the fabrics in the second picture. Now I have to think about what to do with them.

3 opmerkingen:

marion zei

boekomslag zou ik zeggen daar vind ik hem supermooi voor........

Hannie de Beer zei

Erg leuk zijn ze! Ik zou er ook en boekomslag van maken!Heel mooi!

Jantine zei

Leuke quiltjes zijn dit geworden. Boekomslag, agenda omslag, multomap omslag, lijkt me een goed plan!