dinsdag 6 december 2011

Voorraadvreterverslag november

Helemaal vergeten, hoe zou dat toch komen....


Stof gekocht/gekregen in november: 0 meter

Stof gebruikt in november 2,7 meter
Stof gekocht/gekregen in 2011: 35,5 meter
Stof gebruikt in 2011: 46,3 meter
'Voorraad gevreten' in 2011: 10,7 meter

Ondanks dat er niet zoveel van quilten terecht komt, sta ik dus nog steeds in het groen (het helpt als je gewoon niets bijkoop).


Op de site van Zwerfkat in Nood (de organisatie waarvoor wij gastgezin zijn, nu van Snowy en Blanca) staat trouwens een heel verhaal over een totaal vervuild huis met 56 katten in Dendermonde. Alle katten zijn gered, maar nu begint het eigenlijk pas voor de stichting (of vereniging zonder winstoogmerk op zijn Vlaams), nu moeten alle katjes worden opgelapt, met alle kosten die daar bij komen.....

I totally forgot to post my stashbusting report for november, I wonder why this happened....

Fabric in november: 0 yards
Fabric out november: 2.9 yards

Fabric in 2011: 38.8 yards
Fabric out 2011: 50.6 yards
Amount busted 2011: 11.8 yards

1 opmerking:

mia zei

Wat een stashboekhouding heb je toch, ik koop wel en ik gebruik ook maar hoeveel?? geen flauw idee. Ik weet wel dat ik de commerciele aan het opmaken ben en dat duurt toch veeel langer dan ik dacht.
gr. mia