zaterdag 30 april 2011

Verroest, wie van de drie?

Het quiltje dat ik voor het thema "roest" van de groep de Uitdaging maakte en dat nog moest worden 'na-geroest'; is inmiddels uit de roestbak gevist, uitgespoeld, gewassen en gedroogd en ziet er nu zo uit:
The little quilt I made for our group the Uitdaging has been rustdyed and now looks like this:


Ik vind hem op zich wel mooi geworden, maar misschien moet er nog iets bij, zoals hier:
It turned out nice, but maybe it needs something extra, like this:


of hier:
or this:


Wat vinden jullie?
What do you think?

5 opmerkingen:

Quiltloversnl zei

Mooi effect, om een 'af' quiltje alsnog te laten verroesten. Het eerste ontwerpje vind ik meer in evenwicht dan de tweede, de (licht)blauwe elementen zijn beter verspreid. In de tweede ontstaat er een nogal leeg vlak aan de onderzijde.

Hannie de Beer zei

Goed gelukt zeg dat naroesten! Ik denk dat je het gewoon zo moet laten,( onderste foto)en het tekststukje wat lichter maken?

marjolijn zei

Jeetje wat mooi geworden! Er mag inderdaad nog iets bij, en net als Hannie zegt mag het blauw wat lichter. Ik geloof dat ik de plaatsing op de middelste foto ook het meest evenwichtig vind (misschien een klein beetje hoger), of bij de onderste foto nog een klein beetje zakken.

Anoniem zei

Ik sluit me bij de anderen aan. Tekst iets minder blauw?? Wel mooi geworden.
Groet, Ineke

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Als je graag een woord er op wil zetten vindt ik het lettertype wel mooi passen maar de kleur wat hard wit. Misschien moeten de letters ook nog wat "roesten"