donderdag 31 januari 2008

Leuke post

Vandaag bracht de postbode twee leuke dingen: .


Dit blok van Simone voor een swap via de fibermailgroep. Dit was eigenlijk een swap van een hele tijd geleden en het blok dat ik had gevraagd was een blok met haar huis erop. Omdat dit toch wel erg lastig bleek te zijn en ik voor de blok van de maand groep blauw witte sterren had gevraagd, had ik haar gisteren gemaild dat ik ook wel een ster wilde. En vandaag lag hij er al, supersnel (lijkt Overtoom wel).

Verder nog een geborduurde ATC van Anne:
.

Zij is een Belgische dame die in Frankrijk woont. Dat maakt haar ATC drie keer een eerste keer: mijn eerste geborduurde, de eerste die ik met een belgische heb geruild en de eerste uit Frankrijk.
.
Today, the mailman brought me two nice things. A swap-block from Simone and an embroidered ATC from Anne. Anne is a belgium lady who lives in France, who makes her ATC a triple first timer: the first embroidered one, the first from a belgium lady and the first from France.

1 opmerking:

Vivian zei

Nice cross stitch! I like the effect of the blue colour.
I love your drawing!
Margeeth: I've 'tagged' you! Take a look at my blog. I'm sure my readers will love your blog.