vrijdag 25 januari 2008

Experiment 1

Vorig jaar heb ik steeds een dagboekquiltje gemaakt over iets dat er in die maand gebeurd was, dit jaar ga ik iets anders proberen, ik ga elke maand ergens mee experimenteren en daar een quiltje van maken.
Deze maand ben ik begonnen met deze spulletjes:

Last year I did my journalquilts about something that happened that month, this year I am going to do an experiment each month.
I started with these things:


Een stukje geverfde tyvek, een stukje polyester vlies, een stukje gouden mesh een stukje zwarte poplin met vliesofix erachter en een stukje hemelsblauwe organza.
Deze spulletjes heb ik op elkaar gelegd en vastgemeanderd:

A piece of painted tyvek, some polyester fleece, a piece of gold mesh fabric, a piece of black fabric fused on wonder under and a piece of sky blue polyester sheer.
I stacked them and meandered over them:

En daarna zowel vanaf de achterkant als vanaf de voorkant met de verfstripper bewerkt en op een stuk koningsblauwe fluwelige minkeestof genaaid:

Then I used a heatgun on the front as well as on the back and mounted it on a piece of royal blue minkee fabric.

Geen opmerkingen: