vrijdag 5 december 2014

Mijn enige aankoop op de patchwork en quiltdagen

was wel een hele grote. Een Q-snap frame. Mijn Dear Margeeth moest nog geregen worden en daar had ik het natuurlijk voor gekocht, dus ik kon het meteen uitproberen. Het was wel even een gedoe om hem erop te krijgen, ik heb eerst beneden samen met mijn geliefde echtgenoot de lagen op elkaar gelegd. Tourmalijn moest verbannen worden want die werd helemaal gek toen ik de achterkant op de vloer legde, daar wilde ze wel mee spelen. Toen de lagen eenmaal op elkaar lagen heb ik het aan de rand toch maar gespeld met wat knopspelden om te voorkomen dat het onderweg naar boven toch zou verschuiven. Daarna op het frame gelegd en de klemmen er om heen. Nu kon ik hem rijgen zonder over de grond te kruipen én ik kon de deur achter me dicht trekken zodat er geen katten op en in kunnen komen.



Ik ben er erg blij mee.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een goede aanwinst Margeeth ! Je vertelde het al in Nieuwegein, maar nu dus echt in gebruik.