zondag 22 maart 2009

Spookjes?


Nou nee, eigenlijk zijn het vissen, maar toen DH ze op tafel zag liggen, zei hij dat hij die spookjes wel grappig vond, vandaar. Het is een fiberkaart die ik maakte voor de 17e kunstswap van de fibermailgroep, naar een grafiek van Escher. Hier kun je het origineel zien, ik heb er een gedeelte van gemaakt. In eerste instantie wilde ik de tussenruimtes helemaal zwart en plat quilten, maar ik vond hem zo ook wel leuk (en het scheelt een enorme hoeveelheid garen).

This is the fibercard I made for the seventeenth artswap of the dutch fibermailgroup, the topic of which was M.C. Escher. For the original click here, I made part of it. At first I wanted to quilt the negative spaces all black and flat but I like it the way it is now (and it saves an enormous amount of thread).

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Hij is zeker heel goed geslaagd. Leuk!

Anoniem zei

ik zie toch echt vogels en vissen ..... mooi hoor !