vrijdag 20 november 2020

Samen

Het thema voor de vijftigste ronde van De-Uitdaging was samen en de afmetingen 50 x50. Dat kwam mooi uit, daar kon ik mooi de top die ik maakte voor de quiltuitdaging van Wendy Vosters voor gebruiken, die heel toevallig (hahahaha) ook 50 x 50 was geworden.

De top heb ik al eerder laten zien, ik had wat moeite om te besluiten hoe hem te quilten omdat hij al best druk is. Uiteindelijk heb ik besloten om maar weer gewoon horizontale lijnen dwars over de quilt te doen, dat trekt het mooi bij elkaar.

Dit is het geworden:

De opdrachten voor de verschillende randen zijn eerder op dit blog te vinden. Ik had zelf nog wat aanvullende regels gemaakt, daar heb ik me ook wel ongeveer aan gehouden.

  1. Gebruik zelfgeverfde stoffen en geen ecru of wit
  2. Hou het eenvoudig
  3. Het moet schuine lijnen bevatten
  4. In elke rand moet minimaal één stofje voorkomen die al eerder is gebruikt
  5. Ik hou me aan de opdracht.




 

Geen opmerkingen: