woensdag 20 juni 2007

Ruitjes, stipjes en streepjes

Deze boom heb ik ook gemaakt voor de cursus die ik aan het doen ben. Het is dezelfde boom als van de theezakjes, alleen de opdracht was bij deze om alleen maar ruitjes, stipjes en streepjes te gebruiken. Het thema was "vervreemding", vandaar dat ik er voor gekozen heb om de lucht groen te maken, ipv blauw. Op dit moment is hij alleen maar geplakt met vliesofix, hij moet eerst mee naar cursus voordat hij gequilt mag worden (als ik daar zowiezo aan ge beginnen).

Tenslotte nog even een foto voor DH die voor zijn werk in Noorwegen zit:



1 opmerking:

Anoniem zei

hallo Margeeth,

Wat een leuke blog heb je, veel succes er mee. Ik heb ook een vervreemdend quiltje gemaakt van stofjes maar had begrepen dat we deze wel mochten afmaken, alleen het theezakjes ding mochten we niets mee doen. Maar ik kan het ook mis hebben
Die van jouw ziet er wel leuk uit.
Groeten
mieke