maandag 23 augustus 2010

Zeer terug

In,iddels ben ik zeer op het continent; ,qqr nog zel in Belyi^; zqqr ik bij So,,eke dit berichtje typ en die heeft geen querty ,qqr een azerty toetsenbord; en dqt tyot een beetje rqqr; zqnt de q en de a wijn o,gezisseld; de z en de w ook en de ,; de : en de m witten ook niet zqqr ik we verzqcht::::::
Uitgebreidere berichtgeving volgt dus nog; qls ik zeer thuis ben en zeer een ´nor,qql´ toetsenbord heb:

Voor nu ,qqr qlvqst een foto/

De cliffen vqn Dover toen ze ,et de boot zegvoeren richting Cqlqis;

2 opmerkingen:

Hetty zei

Leuk. In Duitsland hadden we ook een ander toetsenbord, met de Z en de Y omgewisseld, en nog een paar toetsen anders. Wel verwarrend, maar na een paar keer waren we eraan gewend.

Ik ben benieuwd naar je verslag.

Woensdag a.s. is weer de 1e bijeenkomst van de Lingelappers. Om half 10 in de Heul, bij de Johanneskerk, en 's avonds om half 8 in een ander zaaltje bij de Johanneskerk. Ik ga er 's morgens heen. ... Zin om ook te komen?????

Yvonne aka sommeke zei

Als ik niet beter wist zou ik denken dat je gedronken had.... ;-))) LOL