dinsdag 2 september 2008

Nog een slak

Heb nog een slak gemaakt:
Dijanne maakt haar ontwerpen soms wel in twintig kleuren, ik denk niet dat ik zover zal komen. Wel interessant om te zien hoe verschillend een zelfde ontwerp eruit ziet als je andere kleuren gebruikt (en een ander formaat, de blauwe slak was 21x21 en daarna ben ik overgegaan op 13x13, maar dat zien jullie niet).

Have done another snail. Dijanne sometimes does her designs about twenty times, I don't think I will do this many. Kind of interesting though to see the effect different colors have on a design (and of course size, the first snail was bigger, but you all don't see this)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb slakken in mijn tuin, ze vreten alles kort en kaal wat ze willen en er is niets tegen te doen. Dan toch liever zo'n slakken zoals jij maakt! Lekker vrolijk gekleurd en ze vreten niet gelijk je hele tuin kaal!
groetjes
Winda aka DutchQuilter aka (*ü*)

Vivian zei

great design to work with ... you can do so much with texture & colour