maandag 29 september 2008

Toen ik verkouden was.

Een tijdje geleden was ik verkouden, echt snipverkouden. Waar een normaal mens dan zijn bed in kruipt en wacht tot het over is, krijg ik van overdag in bed liggen een knallende hoofdpijn, dus dat doen we maar niet.

In plaats daarvan heb ik mijn stofvoorraad maar eens uitgezocht, alles opnieuw door mijn handen laten gaan, gesorteerd en netjes opgevouwen in de kast gelegd. De restjes heb ik opgesneden in vierkantjes en toen ik weer beter was heb ik er een leuk stofje met pompoenen bij gezocht en heb er een droomdekentje van gemaakt:

A little while ago I had a cold. Normal people just crawl into bed and wait untill it is gone, but when I do that, I am rewarded with a ringing headache. So, I decided to reorganize my stash instead. Have everything out, fold and sort it again, so I know what I have. The scraps I cut into squares, when I felt better again I added a focus fabric and made a 'droomdekentje' (project Linus).

Geen opmerkingen: