vrijdag 9 mei 2008

Katvormige leegte en kaart van Linda

Zo, de 'vakantie' is weer voorbij en we zijn weer terug. Heb het gevoel dat ik eigenlijk niet weg ben geweest en dat klopt ook wel, door al het gedoe met de poes ben ik uiteindelijk op woensdagavond aangekomen en we moesten vanmorgen al weer naar huis.

En nu maar wennen aan de aanwezigheid van een 'katvormige leegte' in huis. We zijn nu ongeveer een uur thuis en ik heb al drie keer gedacht dat ik haar zag vanuit mijn ooghoek (en dan was het een schoen, of een tas).
Iedereen die een reactie heeft achtergelaten op mijn blog, bedankt.

Bij de post lag nog iets leuks, deze kaart van Linda uit Australiƫ:

Dank je wel Linda, voor deze mooie kaart.

I am home again. Feels like I haven't been on holiday at all, and that is about right, because of all that happened with the cat, I arrived wednesday evening and we have returned this morning.
Now I must get used to the cat-shaped void in our house. We have been back for an hour and I have seen something else and thought it was her for three times already.

In the mail was something nice, this postcard from Linda. Thanks Linda, the card is beautifull.

1 opmerking:

http://maryscreaties.blogspot.com/ zei

ja, die leegte .... ik ging de eerste avonden nog steeds de speciale voerlepel uit de bestekla pakken ...... en idd ook naar de buitendeur om hem binnen te laten ...
sterkte er mee !