maandag 22 november 2010

Elementen van Rhenen

Toen ik eergisteren terug kwam vanuit Horst, heb ik even een kleine omweg gemaakt langs Rhenen, waar Dirkje ter Horst- Beetsma, Carla van Laar, Cherilyn Martin en Unni Nestvang met de tentoonstelling Elementen van Rhenen exposeren in museum het Rondeel. Dit was een tentoonstelling met mixed media werk, wat het met Rhenen te maken heeft snap ik niet helemaal, behalve dan een papieren (?) quilt van Cherilyn Martin waar het woord Rhenen op gestempeld stond (waarvan ik hier een heel klein stukje laat zien), maar het was wel leuk.


Deze tentoonstelling is trouwens nog te zien tm 4 december.

On the way back from Horst, the day before yesterday, I took a little detour to visit the exhibition "Elementen van Rhenen", with mixed art from Dirkje ter Horst- Beetsma, Carla van Laar, Cherilyn Martin and Unni Nestvang.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Lijkt me zeker een mooie tt. Vooral ook het werk van Unni Nestvang vind ik prachtig. Vorig jaar zag ik werk van haar op kasteel Wijchen,ook geweldig!
Mocht ik in de buurt komen ga ik zeker kijken.