donderdag 18 november 2010

Ashleys Aura

Omdat ik toch bezig was, heb ik nog maar een applicatie blokje gemaakt voor de Dear Jane, Ashleys Aura (blokje c6):


Het begint nu echt op te schieten, ik heb 155 blokjes af, met in totaal 3280 stukjes (weet er misschien iemand wat voor Jane ik nu ben?). Ik moet ze natuurlijk nog wel allemaal aan elkaar zetten en bedenken of ik de punten ga maken en die dan eventueel maken. De schulprand maak ik in ieder geval niet, ik hou niet zo van dat geschulp, heb het liever strak. Toen wij in ons vorige huis samen met de buren een schutting hadden geplaatst, wilde de buurvrouw graag een schulprand, gelukkig wilde haar man het niet en DH en ik het ook niet, dus is er democratisch besloten dat het toch een rechte rand zou worden.

This is Ashleys Aura, block C6 of Dear Jane. I have finished 155 blocks, which have 3280 pieces in them (does anyone know what kind of Jane this makes me?). Of course I still have to sew them together, decide whether I am going to make the points and if so, sew them. What I am definitively not going to make is the scallopped border, I do not like all that scallopping, I prefer straight lines. When we had to replace the fence in our last house, our neighbour wanted a scallopped fence, luckily her husband didn't, as did DH and I, so she was outnumbered and we got a straight edge.

2 opmerkingen:

marion zei

mooi blokje, het is ene prachtige quilt de dear jane.....

na dit jaar misschien ook nog wel een sop mijn lijstje.......

Shirley zei

Het is een prachtblokje, en zo komt het einde toch in zicht. Ah, ik ben dol op schulpranden, zo zie je maar, maar voor de DJ zou ik voor recht gaan met zo'n drukte op de quilt zelf.geen idee wat voor Jane je nu bent, een gouden?