zaterdag 19 april 2008

Quilten speciaal

Vandaag de eerste les van quilten speciaal. Ik ben erg benieuwd.

Had wel al gelijk een probleem, we moeten een paar dierbare voorwerpen meenemen en ik met mijn 'gooi alstjeblieft weg die troep' mentaliteit hecht dus helemaal niet aan voorwerpen. Ook vragen aan mijn DH wat hij dacht dat dierbare voorwerpen voor mij waren (dank je wel voor de tip, Hilde) leverde, naast een blauwe glazen bak waarin iedereen altijd zijn sleutels gooit, slechts hoongelach op.
Uiteindelijk heb ik een ketting gepakt die oudste op de kleuterschool voor moederdag had gemaakt, die blauwe bak dus, een door mijn zus gemaakte poes, een klein jogamannetje en nog een albasten poesje uit Italiƫ:
.
En nu maar hopen dat dit de 'goede' dingen zijn, want ik heb geen idee wat ik er mee ga doen.

Today I am having the first class of an advanced course in quilt design. This came with a problem, we have to bring some treasured possesions and I, who have a 'please throw that junk away' mentality don't really have treasured possesions. Someone suggested I ask my husband but he didn't know much either, just the blue glass bowl we toss our keys in. Finally I have taken a necklace oldest made for me in kindergarten, that bowl, a little cat my sister made, a yogi-man from Indonisia and another cat from Italy, made of albast. I hope these are the 'right' things, because I have no idea what I am going to do with them.

2 opmerkingen:

Linda Robertus zei

Veel plezier! Ik ben erg benieuwd wat je gaat doen. Waar en bij wie is de cursus?
Grappig, zo'n blauwe bak hebben wij ook, hij is in gebruik als fruitschaal. Ik hou erg van die kleur, dus hij mocht mee naar Australie.
Groetjes uit Brisbane,
Linda

Annelies zei

Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt gehad !