zaterdag 26 april 2008

Leuke post

Vandaag bracht de postbode maar liefst drie leuke dingen voor me:

Twee sterren van de blok van de maand club, één van Riek:



en één van Marijke:


En een hele schattige ATC met sneeuwklokjes van Ria uit Haarsteeg:

Ria maakt sinds kort stoffen ATC's en had me een mailtje gestuurd of ik met haar wilde ruilen. Natuurlijk wilde ik dat wel, daar zijn ATC's tenslotte voor. Vandaag zat haar ATC al bij de post. De foto doet hem niet echt recht, in het echt is hij veel mooier.
Bedankt, Riek, Marijke en Ria en Ria, jouw ATC komt er aan.

Today the mailman brought me three nice things. Two star blocks from the block of the month swap and a really nice ATC from Ria. Ria has recently started making ATCs from fabrics and had sent me an email asking me if I wanted to swap. Of course I wanted that, that's what ATCs are for. Today her ATC arrived and it is beautiful.

Geen opmerkingen: