zaterdag 5 februari 2011

Verjaardagscadeautjes

En toen was ik al weer een jaar ouder. Omdat mijn schoonzus in de zorg werkt en dus niet elk weekend vrij is, had ik het vorige week al gevierd, maar DH en de kinderen hadden hun cadeautjes bewaard voor vandaag zodat ik me toch een beetje jarig voelde.

Van DH kreeg ik deze schoudertas, met aapje. Op de foto zie je het niet goed, maar de kleur is een soort heel diep paars ("plummy"), echt heel erg mooi. Het is echt een hele mooie tas, met veel met ritsen afsluitbare vakjes, dat heeft 'DH'  echt heel goed uitgezocht ;-)


De kinderen hadden dit mandje met bloembollenarrangement voor me gekocht, ze hadden er alleen niet over nagedacht hoe het ding op de fiets naar huis te transporteren, dus moesten ze (een uur) terug naar huis lopen.


en oudste had op school ook nog een theelichtjes houder gemaakt, met een blikschaar, priem en de soldeerbout.


Gisteren is Judith trouwens gekomen, ze is nog erg bang en zit op dit moment bij oudste onder het bed. Ik hoop dat ze snel een beetje bijtrekt en in ieder geval iets gaat eten. We laten haar maar met rust, wel de normale huiselijke geluiden en oudste slaapt daar natuurlijk, maar we gaan ons niet opdringen en haar zéker niet onder het bed uitsleuren. Sifra heeft nog niets door (de sufferd).

Today is my birthday. We had the celebration last week, my sister in law works as a nursesaid, she had to work this week. My husband gave me a beautifull deep purple handbag (which I of course picked out myself, never let someone else choose a handbag for you, they always get it wrong), the children bought a basket with bulbs (and had to walk home with it for an hour because they couldn't transport it on their bikes) and my twelve year old made me the thing for a tealigth in the last picture.
Our new cat Judith had arrived, she is still very frightened and has holed up under the bed of my twelve year old. Sifra still hasn't noticed anything....

13 opmerkingen:

mia zei

Alsnog gefeliciteerd, leuke cadeautjes en wat lief dat ze een uur lopen voor je over hadden. Ach die geste alleen is al goud waard.
gr.mia

Aart zei

Van harte gefeliciteerd Margeeth, een fijne dag met iedereen die je lief is. Met Judith gaat het wel goed komen. Ik had een kat die ook zo begonnen is, als er iemand in de ruimte slaapt waar zij huisd, kan ze langzaam wennen.
http://quiltaart.blogspot.com

nadia zei

Hoi Margeeth, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een hele gezellige dag gewenst! Leuke tas heb je van je DH gekregen en wat een heerlijke lieve "kinder" kadoos!
Geniet ervan, groetjes, nadia

conny's quilts en creaties zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent al fijn verwend, mooie tas hoor, die blijft ook mooi! Fijne dag gewenst

Annelies zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Margeeth !

Anoniem zei

Alsnog gefeliciteerd Margeeth. Vooral dat eigen gemaakte kado is leuk.
Groet, Ineke

christina zei

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Dat vind ik wel knap van je dh om een tas met veel ritsjes voor jou te kopen. En dan die kleur. Helemaal geweldig.
En wat een lieve kinderen heb je dat ze een uur lopen voor je over hebben. Nou ja, ze hadden ook geen andere keus he. Maar toch. En je oudste heeft dus de creactieve genen van jou georven. Mooi is dat.

marjolijn zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Leuke en handige tas heb je gekregen.
en die bloembolletjes moet je helemaal maar goed waarderen.
En Judith heeft veel tijd nodig. Ze komt waarschijnlijk vanzelf.

Hannie de Beer zei

Ook mijn felicitaties Margeeth. Wat een prachtige practische tas kreeg je!Een heel fijn merk,die met het aapje. Wat lief dat de jongens een uur hebben gelopen om jou cadeautje heelhuids thuis te krijgen.Heel creatief je oudste. Heeft hij van geen vreemde?

inge zei

fijne vejraardag!

Shirley zei

Wat ben je verwend, het theelichthoudertje is zo mooi gemaakt, genetisch bepaald, het creatieve ;-), de bloemenmand en tas zijn ook top.

Chris Daly zei

Happy Birthday Margeeth! Wishing you a very creative year ahead.

Suus zei

Van harte gefeliciteerd Margreeth met je verjaardag, ik zie dat je lekker verwend bent, geniet er maar van.