zondag 6 februari 2011

Quiltkletsersverjaardagskaartenruil 1

Bij de fibermailgroep had ik de mail met de aankondiging voor de verjaardagsruil over het hoofd gezien, maar gelukkig werd bij de quiltkletsers dit jaar ook een fibermail verjaardagskaartenruil gehouden. Als ervaren fibermailster (ahum), heb ik de organisatie van deze ruil op me genomen, maar ik heb er ook aan meegedaan. Dat betekende dat ik dit jaar wel heel veel verjaardagskaarten heb gekregen (helaas is er eentje nog niet aangekomen en inmiddels al vijf dagen onderweg....).
Ik zal ze in setjes van drie laten zien.

 Anita

 Inge

Liliane

This are fibermail birthdaycards that were sent to me by other quilters for the "quiltkletsers fibermail birthdayswap".

Geef Kattenbescherming Nederland (Stichting) Positieve Energie! Steun Kattenbescherming Nederland (Stichting). Breng hier je stem uit en help Kattenbescherming Nederland (Stichting) hun sponsordoel te bereiken.

2 opmerkingen:

marjolijn zei

Wat leuk dat je op deze manier toch heel veel kaarten hebt gekregen. En alsnog van harte! Volgend jaar maar "gewoon" inschrijven bij de fibermail hoor. Zullen we je een herinnering sturen als we je naam missen?

Sabia zei

Leuke kaarten en nog gefeliciteerd!! Leuke cadeaus heb je gekregen :)