donderdag 12 juni 2008

Deze zonnige kaarten

kreeg ik van Ellen en Marijke.

De bovenste is van Marijke, zij is een artquiltster en fibermailster van het eerste uur en maakt prachtig werk; ik heb grote bewondering voor haar. Marijkes kaart is niet verstuurd, haar kaart kocht ik van haar op de tentoonstelling van Afier, die in haar boerderij werd gehouden.
De onderste kwam wel gewoon met de post en is van Ellen, ik heb met haar in de Dutch bagladies gezeten (ik ben er uit gestapt). Zij is lid van de fibermail groep sinds oktober 2007 en sinds kort heeft ze ook een blog.

Natuurlijk stuurde ik ook iets terug naar Ellen, deze kaart:

en één van deze ATC.


The fibercards on the first picture I got from Marijke and Ellen. Marijke is one of the first fibermailers, she makes beautifull artquilts, I bought her card as a souvenir at the exhibition of Afier, which was at her farm.

Ellen I know from the Dutch bagladies group (which I left). She joined the fibermailgroup november last year. Her card came by mail. Of course I also sent something back to Ellen, a card and an ATC.

Geen opmerkingen: