dinsdag 17 juni 2008

En de winnaar is

Sifra weegt 4,2 kilo. Dit is door niemand geraden, dus ben ik gaan kijken wie er het dichtste bij zat. Dat bleken twee mensen te zijn: Annelies (4,5 kilo) en Inge (3,9 kilo) zaten er alletwee precies 3 ons vanaf. DH had als suggestie dat ik het lapje dan maar doormidden moest snijden, maar dat vind ik zo flauw, ik stuur jullie gewoon allebei een lapje.

Annelies reageerde als eerste, dus die krijgt het lapje met de bosjes bloemen en voor Inge heb ik ook nog een lapje met bloemen gevonden:

En natuurlijk krijgen jullie ook nog alletwee een fiberkaart:
(experiment met pakpapier, verf en zijde)

Het was trouwens ontzettend grappig om te lezen hoe zwaar iedereen dacht dat Sifra is. Zo kon ik zien dat Ingrid HG twee honden heeft, een hond is veel massiever dan een kat, dus dan schat je een kat snel te zwaar in. Maar het leukste was toch de reactie van Dini, een kat van 28 kilo, oef! die wil je toch niet graag op je schoot hebben liggen/ ploffen (de komma vergeten?).
.

Sifra's weight is 4.2 kilo's (this is about 9.3 pounds, just go to google, type in 4.2 kilos in pounds and you get the answer). Two people guessed almost right (a difference of 0.3 kilo's), Inge and Annelies, they will both get a FQ of flowerfabric and a fibercard.

3 opmerkingen:

Annelies zei

Margeeth wat leuk !! Alvast heel erg bedankt !

Anoniem zei

hei, wat leuk Margeeth! ik kijk al uit naar de post!
ik moest ook wel lachen met die 28 kilo. wij hebben hier Pernukkel rondlopen die zo'n 7 kg weegt, en da's al heeeeeeeeeeeeel wat, laat staan een kat van 28 kg... ;-)

Yvonne aka sommeke zei

Gefeliciteerd Annelies en Inge, dank je wel Margeeth en sorry Sifra, het was zeker je jasje dat je wat zwaarder doet lijken! ;-)