donderdag 6 maart 2008

Tijdens het opruimen van de zolder,

kwam ik ook nog een round robin blok tegen. Ik zou nog een tweede round robin krijgen met eenzelfde middenblok, maar dat is waarschijnlijk in de post verdwenen, want nooit meer teruggezien. Omdat het blok dat ik wel had maar lag te liggen en ik er niet echt plannen mee had, heb ik er een little quilt of love van gemaakt:
.

Verder kwam gisteren mijn eerste blok van de blok van de maandclub door de brievenbus. Een blauwe draaiende ster, gemaakt door Inge.
.

When I was tidying, I also found a round robin block. I was supposed to get another one with the same center block, but that went missing in the mail. Because the block I did receive was just lurking around, I made a little quilt of love out of it.

Yesterday my first block of the block-of-the-month-swap arrived. A spinning star, made by Inge.

Geen opmerkingen: