zondag 16 maart 2008

Miniatuurquilts

En vandaag was de laatste dag van de miniatuurquilt tentoonstelling van het quiltersgilde in Oisterwijk.

Natuurlijk ben ik gaan kijken, uiteindelijk zelfs met het hele gezin omdat oudste ook mee wilde. De tentoonstelling is nu nog bezig, dus ik kan nog niet al mijn foto's laten zien, maar dit is alvast jongste, trots naast zijn eigen quiltje:

Bij één van de aanwezige winkels stond een mandje met 5 charm-lapjes voor een euro en daar heb ik hem er 5 van laten uitkiezen voor zijn volgende quiltje:
(het zesde lapje heeft hij erbij gekregen)

En samen met de lapjes die hij al eerder van een andere quiltwinkel had gekregen, heeft hij al een hele stash:

En dit zijn mijn aankopen:
Vandaag niet zoveel bekenden tegengekomen, alleen maar Nadia. Ik had graag even koffie met haar gedronken, maar met een DH die in de gang de krant zit te lezen tot we weer naar huis gaan, doe je dat toch niet.

Tenslotte nog een link naar de foto's van een hele andere tentoonstelling, de Bunburry challenge in Australië: http://www.flickr.com/photos/bunburypandq/. Ze staan er nog maar net op en zijn zelfs nog niet ondergebracht in categorieen, maar de foto's van dit jaar zijn allemaal geupload op 15 maart 2008.

Today we went to the exhibition of miniature quilts from the dutch quiltersguild. It can still be visited, so I cannot show you very much of it, yet. What I can show you is my youngest, standing in front of his quilt, his purchases from today, his entire stash and the things I bought.

Finally a link to the pictures of a different show, the Bunburry challenge in Australia: http://www.flickr.com/photos/bunburypandq/ They have just been posted, so aren't organized yet, but this years pictures are all uploaded on march 15th 2008.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

proficiat aan jongste!
wat staat hij fier te kijken op de foto!

Anoniem zei

Wat zul jij trots zijn op je zoon. Geweldig dat hij zo jong al op een tentoonstelling hangt.

Nelleke zei

Ik heb het quiltje gezien, super leuk hoor!

Annelies zei

Wat zul je trots zijn op je zoon !!

Anoniem zei

Zoon van Margeeth, wat heb jij een leuke quilt gemaakt.

En de prachtige kleuren die jij hebt gebruikt.

Mamma Margeeth ik kan me voorstellen dat je heel trots bent op dit jongetje.

mia