zondag 9 januari 2011

'Sneeuwshirt'

Zag ik bij Marie Jette dat ze een zomerjurk had gesneeuwverfd en toen dacht ik oh ja, zoiets heb ik ook nog gedaan. Ik had nog een heel saai wit T-shirt met lange mouwen en dat heb ik dus gesneeuwverfd in de grotere bloempot en dit is het resultaat:

Dan komt nu natuurlijk de hamvraag: "durf ik dit aan te trekken?"

Marie Jette snowdyed a summerdress and I remembered that I had done something similar. I owned a very dull longsleeved white T-shirt, which I snowdyed. Of course, the question is: "do I dare to wear it?"

12 opmerkingen:

Gina zei

of course you should wear it. it'll look great with a pair of jeans

love and hugs Gina xxx

the dutch purple rabbit zei

owww wat mooi. ik wil sneeuw en wel heel snel. welke verf gebruikte je.
en ja tuurlijk durf je dat, waarom niet.

marjolijn zei

Hij is prachtig Margeeth. Zeker wel aantrekken. Als je het teveel van het goede vindt, eventueel er een los vestje overheen doen om hier aan te wennen?

Klaske zei

Tuurlijk trek je hem aan!!Mooi toch, ik zou hem wel aantrekken!!!
Fijne zondag

Willeke zei

Hartstikke leuk shirt is dat! Waarom zou je die niet aantrekken?

Anoniem zei

Mooi shirt. Waarom zou je het niet aantrekken?
Marjo

Anneke van Diggelen zei

Super goed gelukt je shirt ik zie niet in waarom je deze niet durft te dragen. Ik weet zeker dat je daar leuke reactie op krijgt als je hem aan hebt!
En dat ze willen weten waar je die gekocht hebt.
Gewoon dragen!!!!!!

Groetjes Anneke

Hannie de Beer zei

Erg leuk Margeeth! Een geweldig idee van je. En natuurlijk ga je het dragen!

petra zei

probeer het t-shirt eerst thuis met de gordijnen dicht. als je dat overleeft dan kan je de straat wel op met een jas en een sjaal:-)) LOL
groetjes petra

Chris Daly zei

That shirt turned out very nicely. You would look great in that shirt.

Jantine zei

Wat jij durft weet ik niet, maar ik zou hem zo aan doen, schitterend geworden!

Viking en catamaranTortuga zei

Zulke T shirts draag ik steeds in de zomer, dus dat zal jij vast ook wel durven. groetjes Marijke