donderdag 23 december 2010

Springbrook park

Hoewel er nog sneeuw zat ligt, heb ik mijn sneeuwverfspullen toch opgeruimd. Toen ik gisteren de laatste lapjes uitgespoelde merkte dat ik het gewoon zat was, al dat geknoei met gekleurd water in een keuken die daar helemaal niet geschikt voor is, met als extra handicap ook nog de kinderen die kerstvakantie hebben en natuurlijk nét wat moeten als ik met die verftroep bezig ben. Het moet natuurlijk wel leuk blijven dus ben ik voorlopig gestopt.

Ik heb mijn tijd besteed aan het alvast doen van de kerstboodschappen (wij doen op zich niets geks met kerst, maar als je de menigte in de supermarkt ziet zou je denken dat de winkels echt maanden dichtblijven ipv een dagje extra), het wegvegen van sneeuw van onze stoep én ik heb dit blokje voor de Dear Jane gemaakt (k8, Springbrook park).



Allthough there is still plenty of snow, I stopped snowdyeing for now, I just did not feel like doing it anymore, the messy rinsing of fabrics in a totally unsuitable kitchen, with children who are at home for the christmas holidays running around me, so I just put all my dye stuff away.
Instead I went to the store to get my supplies for christmas (we don't plan to do much extra for dinner, but when you see the crowds in the supermarket you would think that the shops will close for a month instead of one day extra), shoveling and sweeping the snow in front of our house away and making this block for Dear Jane (k-8, Springbrook park).

Geen opmerkingen: