vrijdag 24 december 2010

Spannend!

In één van de online quiltgroepen waarvan ik lid ben, werd een zogenaamde "secret santa swap" gehouden. Het komt er op neer dat jij een pakketje naar iemand stuurt en dat je van weer iemand anders een pakketje terug krijgt. Allemaal strikt anoniem.
Dit zat er in het pakketje dat ik gekregen heb, ik mag het vanavond openmaken.


Van één ding weet ik al wat het is (of eigenlijk twee, het pakje zakdoekjes met het engeltje is ook vrij duidelijk); het plastic zakje met de kerstman rechts in het midden is een geurzakje, het ruikt echt enorm, zelfs DH (met een chronisch verstopte neus) rook het!

In one of the online quiltgroups I am a member of we did a "secret santa swap" in which I participated. This are the presents I received, I may open them this evening.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Reuze spannend! We horen het wel van je! Een leuke verrassing in deze barre dagen! Een fijne kerstavond en hopelijk raak je niet ingesneeuwd. Het is hier bar en boos. Heeft de hele avond en nacht gesneeuwd,je kunt het niet bijhouden met vegen!

christina zei

Wat een ontzettend leuk idee. In een ander blogje van jou heb ik al gezien wat je hebt gekregen en dat is echt leuk.