vrijdag 3 oktober 2008

De draad van Ariadne

Het thema voor de abstract challenge van deze maand is mythologie.
Aangezien mythologie wel erg veelomvattend is om in een klein quiltje van 20 bij 20 uit te beelden, heb ik de eerste mythe waar ik aan dacht en er een quiltje van gemaakt. Omdat ik benieuwd was of ik er in ben geslaagd het goed uit te beelden, heb ik pas gezegd welke mythe het is, toen iemand het in de reacties had geraden (heel goed, quiltmuts, het was inderdaad de draad van Ariadne).

Dit is het quiltje, de achtergrond is een lapje dat ik heb gebatikt met een theelichtje.
.

This months theme for abstract challenge was mythology. Because mythology is a little bit much to depict in a small quiltlet, I choose to make a quiltlet about a single myth. I won't tell you which myth I used, because I am curious whether you can tell which myth this quiltlet is about.

4 opmerkingen:

Marion zei

Labyrinth misschien?

Annefred zei

Is het misschien de draad van Ariadne?

Margeeth zei

Ja, helemaal goed, quiltmuts, de draad van Ariadne, die bedoelde ik inderdaad.

Anoniem zei

the minotaur of crete and the labyrinth :)
grace