donderdag 2 oktober 2008

Hier wordt ik dus nog helemaal niet blij van.

Zoals ik al eerder had geblogd, was de nieuwe uitdaging van de groep "De uitdaging" "Wat mij blij maakt". Tot nu toe heeft alleen Wil haar quiltje nog maar af, want het probleem is dat er zoveel dingen zijn waar je blij van wordt dat het met geen mogelijkheid op een quiltje van 50 bij 50 centimeter past.
Na lang nadenken kwam ik op het idee om daar dan maar gebruik van te maken en een quiltje te maken met allemaal dingen waar ik blij van word, zoveel dat ze letterlijk van de quilt afvallen.


Dit heb ik tot nu toe gemaakt, en ik ben er eerlijk gezegd nog helemaal niet blij mee, er moet nog heel veel aan gebeuren.


Like I have blogged before, the challenge of the group "De uitdaging" is "what makes me happy". At this moment only Wil has finished her quilt, the rest of us still struggle with the problem that there are many things that make you happy, that many that it is impossible to use them all in a little quilt of about 20 by 20 inches.
After a lot of thinking I finally decided to just go with the flow and use this. I made a quitlet with a lot of things that make me happy on it, so much that they just spill over. On the picture is what I have so far and it still needs a lot of work, because it does not make me happy at all, right now.

This post is crossposted on De uitdaging.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo, Margeeth.
voor het eerst heb ik je blog eens goed bekeken. En ik heb maar één opmerking,die o.a. geldt voor de bloeiende fruitbomen ,maar ook je andere werk: Mooi!!!!!!!!
Hannie

Wil zei

How about printing some words on ribbon or interfacing and stitch them in such a way that they appear to be falling of your quilt?