vrijdag 31 oktober 2008

Boompjes

Om de één of andere reden wordt ik gefascineerd door bomen. Op het boekenfestijn kocht ik een fotoboek met alleen maar bomen, op de kalender voor 2009 die ik alvast kocht (kon ik eindelijk een keer kiezen) staan bomen en ik heb ook aardig wat quilts gemaakt met één of meer bomen erop.

Dit was mijn eerste bomenquiltje:

Het is handgemaakt en handgequilt, ongeveer 50 bij 70 cm groot en ik maakte het in 2001.

For some reason I am fascinated by trees. Recently I bought a book, our new calender for 2009 I have bought already (so I could choose for a change) has trees in it and I have made a lot of quilts with one or more trees on them. This is my first tree-quilt. It is handpieced and handquilted, measures about 20 x 27 inches and I patched and quilted it in 2001.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi quiltje is dit, mooie kleuren.

Gina zei

I love the variety of the trees. Is there a pattern I can look out for?

Love and hugs Gina xxx