woensdag 9 juli 2008

Groen

Niet erg milieuvriendelijk, want zelf geverfd, maar wel groen. Als je ze zo bij elkaar ziet, zijn het best veel verschillende kleuren groen, lijkt die reclame wel (een stel wil een kastje verven en kan kiezen uit grasgroen, lindegroen, dennegroen, flessegroen enz.enz.).


Het amishblok heb ik gemaakt van een pakketje dat ik heb gekocht in het goede doelen straatje van de Europese quiltkampioenschappen in Veldhoven. Je kocht een pakketje met lapjes en een patroontje en steunde daarmee een project voor gehandicapte Palestijnse kinderen (in de Gazastrook geloof ik). Van de blokken zal een quilt worden gemaakt die zal worden verloot.
Omdat wie A zegt ook B moet zeggen, heb ik het blok ook maar gemaakt en opgestuurd.


En deze doet het ook goed, met groenig-gele bloemen.


Not really environmentally friendly, because handdyed by me, but definitively green. It's amazing how many greens there are and this are only the light greens.

The amish block is a charity block, I bought a kit for it at the EQC. You had to make a block from it and sent it to the organizer, she will then have it turned into a quilt which will be raffled. The proceeds of this raffle will go to a project for disabled children somewhere in the occupied territories of Palestine.

1 opmerking:

~Niki~ zei

Hi there. Thank you for joining just us quilters. Would you kindly add my html link to your lovely blog? Thanks! Niki