vrijdag 8 februari 2008

Vuurwerk,

of hoe van een mislukte quilt, toch nog een heel aardig droomdekentje gemaakt kan worden:



Hij lag maar te lurken op zolder en keek me elke keer verwijtend aan, dus heb ik er nog twee randen om heen gezet om hem wat groter te maken. Het midden was van zelfgeverfde stof, dus dat heb ik voor de randen ook gebruikt (normaal doe ik dat niet voor een droomdekentje, ben toch een beetje bang dat het afgeeft).

I finished my fireworks-quilt. Started it for a competition, but because I didn't like it enough, it ended up as an UFO. It was lurking in my sewing room and looking reproachfull every time I entered, so I turned it into a "droomdekentje", which is the dutch equivalent of project Linus.

4 opmerkingen:

inge zei

dit is helemaal geen mislukte quilt hoor! helemaal niet! heel erg mooi!
iemand zal heel gelukkig zijn met dat droomdekentje!

Annelies zei

Ik vind dat de rand hem erg heeft veranderd. Heel erg leuk geworden.

Isabella zei

Mooi dekentje is het geworden, helemaal niet mislukt.

Yvonne zei

Die spettert van het scherm af, heel erg leuk geworden!!