maandag 4 februari 2008

Waar zijn eigenlijk onze winters gebleven?

Dit is mijn dagboekquiltje voor februari:


Het is gebaseerd op de weerkaart van die dag, maar ik had ook een willekeurige andere weerkaart van deze winter kunnen nemen. Eigenlijk hebben we geen winters meer en is het alleen nog maar herfst, nat, winderig of ronduit storm en temperaturen van een graad of acht. Het zorgwekkendste hieraan vind ik dat dit niemand op schijnt te vallen.

Bij het maken van dit quiltje heb ik de kaart van nederland gespiegeld afgedrukt. Ziet er heel gek uit:
This is my journalquilt for februari. It is inspired by the weather-map of 1 februari, but I could have taken the weather of just any random day this winter. Actually we don't have winters anymore, it's just autumn: wet, windy and about 8°C. The most worrying part about this is that no one seems to notice.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Margeeth,
geen idee, waar onze winters gebleven zijn,....
:o(
Maar ik kom je even vertellen, dat ik 'de kettingbrief' uitgevoerd heb,...
Het was leuk om te doen! Bedankt!