maandag 23 januari 2012

Filmpjes van katten

Gistermiddag hebben we Blanca weggebracht. Ik heb haar zelf uit het reismandje gehaald, ze zat op mijn arm helemaal te trillen, zo eng vond ze het. Ik ben met haar op schoot gaan zitten en ik voelde haar kalmeren en al heel snel was ze zo kalm dat ik haar op de kattenbak kon zetten zodat ze wist waar die stond en ze de kamer kon verkennen. Er woonde daar al een andere kat, Lotje, die een soort grotere (en dikkere...) uitgave van Blanca is. Blanca en Lotje hebben ook al kennisgemaakt, Blanca blies en Lotje ging achteruit, die moeten dus nog even aan elkaar wennen. Blanca's (of eigenlijk Kaya's want ze heet nu Kaya) nieuwe baasje had een nichtje op bezoek en toen we weggingen kon die Kaya al aaien. Ik ben echt heel blij dat we haar zijn gaan wegbrengen, nu kon ik haar kalmeren en kon ze gelijk op onderzoek uit. We missen haar wel een beetje, maar wie haar in ieder geval niet mist is Sifra, die is eindelijk hier vanaf, want dit gebeurde sinds Snowy was overleden echt élke keer als Sifra naar binnen kwam....



Of  Umbra Blanca mist dat weet ik eigenlijk niet. Ze spelen soms wel naast elkaar met hetzelfde speelgoed, maar niet met elkaar.



Umbra is een beetje bang van andere katten, zolang ze haar met rust laten wil ze best met ze samenleven, maar stoeien wil ze niet, dan maakt ze zich heel klein een blaast.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Een goed idee om Blanca zelf weg te brengen. Nu weet je dat het best zal lukken in haar nieuwe gezin.Geeft toch een goed gevoel denk ik, ook al zul je ze missen.