woensdag 14 december 2011

Theezakjesenvelopjes

Alle envelopjes zijn stuk voor stuk op een stuk batting en achterkant genaaid:


Ik dacht dat ik er veel te veel had gespaard, maar het bakje was helemaal leeg, ik had er precies genoeg!
Het erop naaien viel wel een beetje heel erg tegen, in het begin ging het wel, maar hoe meer ik erop had zitten, hoe lastiger het werd! Het is ook een beetje scheef geworden.....
Ik heb er gelmedium over heen gesmeerd om het wat steviger te maken, zodat het papier niet meer zo snel scheurt.

I just finished putting all my tea bag envelopes on backing and batting, which was a terrible job to do. I fortified it using gel medium, so the paper will not tear.

6 opmerkingen:

Aart zei

Ja, dat is lastig, de zakjes goed leggen! Ik ben benieuwd hoe dit project verder gaat!
http://quiltaart.blogspot.com

Hannie de Beer zei

Geeft een mooi effect al die theezakjes op herhaling!

Shirley zei

Papier is zeker een bitch om te naaien, je had ze niet vastgeplakt?

marjolijn zei

Daar zitten vast en zeker ook een heleboel grrrr's................ e.d. tussen. Leuk die ene Princess die eruit springt. Leuk bedacht, weer heel wat anders.
gr. Marjolijn

marion zei

heb jaren kaarten gemaakt van theezakjes, dit ziet er heel spannend uit, ben benieuwd naar het eindresultaat

Ineke zei

Hardstikke leuk gedaan. Ik ben op dezelfde manier bezig met stof, maar je gaat idd gauw scheef.