maandag 26 december 2011

Proefje met versnijden

Op de valreep heb ik nog een dagboekquiltje gemaakt, een proefje met versnijden:


Voor deze heb ik twee lapjes (het roodachtige en het donkerblauwe) op elkaar gelegd en deze versneden, daarna heb ik een deel van de rode en een deel van de blauwe weggehaald en ze met gifgroene strips van 2,5 cm aan elkaar genaaid. Ik heb dus nog een stapel gesneden lapjes over die precies andersom zijn (maar die zijn op de grond gevallen dus ik weet niet meer helemaal hoe ze moesten liggen en bovendien heb ik geen zin om twee min of meer dezelfde quiltjes te maken).

This journalquilt is a little experiment in cutting, I cut up two fabrics, removed half of the patches in different colors and put them together using green strips.

3 opmerkingen:

Shirley zei

Mooie kleur groen! nou, als ze al op de grond zijn gevallen en door elkaar liggen, dan kan het nooit meer hetzelfde worden.

marion zei

kan het nooit meer dezelfde worden..toch?

Hannie de Beer zei

ls het zo gaat, dat ze door elkaar vallen, is het al niet meer dezelfde! Dus weer een mooi dagboekje erbij!