dinsdag 20 december 2011

Even een klusje

De groep "De Uitdaging" heeft een tentoonstelling op de patchwork en quiltdagen in Vijfhuizen (3,4 en 5 februari 2012). Dat betekent dus dat er quiltjes van ons zullen hangen en om quiltjes op te hangen moeten er tunnels achter zitten. En laat ik dat nu nog niet bij allemaal gedaan hebben....
Een klusje dat nog even moest gebeuren dus:

Het vervolg hiervan is naar de bouwmarkt om latjes en schroefogen te halen en die op maat zagen en niet naar DH luisteren als die beweert dat we nog zat latten in de schuur hebben liggen (dat had ik vorig jaar gedaan met ARTfor12 en toen bleek dat niet het geval te zijn en was het te laat om alsnog nieuwe te halen, zodat mijn quiltjes op van allerlei latjes hingen waarvan sommigen te dik waren zodat de quiltjes die daaraan hingen er niet mooi bij hingen.....)

Om de één of andere duistere reden schiet het niet echt heel hard op.

6 opmerkingen:

marion zei

goh, raar, maar als ze van je schoot afgaan ga je vast als een speertje

Jantine zei

Soms kan je als vrouw gewoon beter je eigen plan trekken ;-), maar als de poezebeesten dat ook doen... toch wel geweldig dat ze nu zo op schoot liggen, dat had je in het begin toch niet gedacht!

mia zei

Laat ik nu toch ook dat dilemma hebben, nog geen tunnels en ook geen latten, maar daar is nog wat aan te doen.
Jij hebt de poezen bij mij zijn het de honden die regelmatig zeeeer veel aandacht vragen.
gr.mia

Hannie de Beer zei

Ja zo gaat dat soms: De tunnels zet ik er altijd meteen aan, maar de etiketten? De latjes met schroefogen liggen klaar, maar nu nog de zakjes! Het lijkt inderdaad net of het niet wil opschiten dit jaar. Vanwege teveel ander werk denk ik?
En natuurlijk vragen die lieverdjes ook best veel aandacht,al zijn ze schattig!
Hier zijn het de logeerpoezen,die enkele weken hier zijn, de een na de ander! Maar wel erg leuk!

Marjo Stoeckart-van den Bor zei

Wat een lieve poezen zo op schoot maar heel goed dat je nu al alles af maakt voor "onze "Tentoonstelling.

Ellen zei

De latten is niet zo,n probleem ,maar kleine oogjes,WELKE BOUWMARKT!!!!!!!