zondag 21 februari 2010

Het allerlaatste beetje sneeuw,

uit onze tuin die niet vies waren, heb ik bij elkaar geschraapt om deze vijf gesneeuwverfde stoffen te maken.






Omdat ik de gesneeuwverfde stoffen met blauw er in steeds nogal flets vond uitvallen, heb ik de lapjes nadat de sneeuw was gesmolten in een plastic zakje gestopt en nog een dag op de verwarming laten staan. Ik heb zelf het idee dat dit wel iets geholpen heeft.

I used the very last bits of snow from our garden to snowdye these five fabrics. Because in the past the blue fabrics tended to get a bit pale, I put the fabrics in a warm place after the snow had melted. I think this helped (a little). 

Op het blog van Conny zag ik dat ik deze award heb gewonnen:
 

Dank je wel Conny, voor de eer.

Dit zijn de regels die bij het Award horen:

These are the award rules:
*Award op je blog zetten
Put the award at your blog
*Award doorgeven aan 6 personen met een link naar hun blog
Give it on to 6 other bloggers and add a link to their blog
*Die personen laten weten dat ze een award gewonnen hebben
Let those bloggers know that they win an this award
*De naam van wie je de award gekregen hebt vermelden met een link naar haar blog
Give a link at your blog to the blogger from whom you became the award

Bij deze dus, ik geef dit award door aan:
I pass this award on to:
Sommeke, Gina, Hannie, EileenMarielle en Shirley.
(Er zijn natuurlijk nog veel meer blogs die ik volg en leuk vind, maar ja, ik mocht er maar zes kiezen.)

En nu maar hopen dat ze het ook lezen, mijn 'beleid' voor awards is dat ik er (als het niet te veel werk is) wel aan meedoe, maar dat ik er andere mensen niet direct mee lastig val, dus ik laat ze verder niets weten.
Let's hope they actually read this, my 'policy' concerning blog-awards is that I (if it is not too much work) do participate in them, but I do not want to bother other people, so I do not sent them a separate message telling them they got the award.

3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Leuk al die geverfde lappen, en verjaarskaarten... Margeeth, ik heb je een sunshine award gegeven omdat ik altijd graag jouw blog lees en ook de emailtjes altijd heel gezellig zijn! kijk even op mijn blog voor hoe het in zijn werk gaat! Veel plezier ermee!

Yvonne aka sommeke zei

Dank je wel Margeeth!
Een Sunshine award klinkt erg zonnig op een dag als vandaag!
Ik maak er zsm een logje over hoor!

hannie zei

Leuk toch weer, je sneeuwverf lapjes! Ik ben een paar dagen weg geweest daardoor kon ik nu pas op je blog kijken, en zag weer hele mooie ATC's voorbij komen, van je verjaardags swap! En wat een eer om bij je keuze voor de Award te horen! dank je wel. Is het de bedoeling dat ik dezelde mooie bloem doorstuur,of bedenk ik zelf iets? Ik ben niet zo heel goed thuis in deze dingen, maar hoor het graag van je!